KOMPLETTE FEEDBACK
MANAGEMENT LØSNINGER

RÅDGIVNING

SPØRGESKEMAER

Predictive analytics

Dashboards

IMPLEMENTERING

Datalytic optimerer din kundeloyalitet

Vision

Fokus på kunder og loyalitet skal være mere end indsigt, det skal være en systematisk proces, for at nå én løsning og ét mål.
Datalytic vil aktivere din organisation. Vi skaber brugbare redskaber til at agere på dine kunders oplevelser – så du forøger din kundeloyalitet og skaber synlige resultater. 
Medarbejderne er organisationens vigtigste ressource, de skaber i sidste ende din kundeoplevelse og din virksomheds brand. 
Loyalitetsprogrammer er et projekt for hele organisationen. Alle skal arbejde sammen mod ét fælles mål.

Løsning

Vi finder de bedste løsninger
De bedste løsninger kommer fra en helhedsorienteret research af høj kvalitet kombineret med de bedste software platforme på markedet. 
Vi ser research som en integreret del af din organisation. Hvor touchpoint-målinger, kunde- og medarbejder tilfredshedsundersøgelser samt evalueringer hjælper dig med at træffe de rigtige valg – både strategisk, taktisk og operationelt.
Alt vises i de bedst mulige analyse og rapporterings værktøjer på markedet.

Cases

Vi når målet. vi skaber loyalitet og vi skaber værdi.
Vi ved at loyale kunder er gode kunder. Vi ved at man skal yde sit bedste – og lidt mere – for at skabe loyalitet. 
Atea, DBU og SAS  er blandt de virksomheder, vi har arbejdet sammen med igennem flere år.
Vore kunder har brugt ord om os, som: “særklasse”, “fornødnet løft i vidensniveau” og “gør en forskel i vores arbejde med kundeloyalitet”.
De fleste virksomheder måler på deres kunders eller medarbejderes loyalitet og tilfredshed. Mange får aldrig aktiveret resultaterne i organisationen. Vi hjælper jer med at forøge loyalitet, skabe synlige resultater og gøre en forskel.
Torben Midtgaard
Managing Director

KUNDELØSNINGER