Rapporterings Workshop

Få dine resultater rapporteret til de helt rigtige personer i organisationen.

Hvordan vil du rapportere resultaterne af undersøgelserne til din organisation? Skal det være real-time tracking af dine brugeroplevelser? Real-time opfølgning på kritiske kundeoplevelser? Eller rapportering til lederne så de kan få styr på den overordnede strategi? I rapporterings workshoppen hjælper vi dig med at finde dit primære formål med din rapportering. Sammen skitserer vi en samlet rapportstruktur til netop dit formål.

Din rapportering er essentiel for, hvordan din organisation forstår sin daglige praksis – både på et strategisk, taktisk og operationelt niveau. God rapportering er, når din organisation sættes i stand til at handle og tænke fremad på et oplyst grundlag – ud fra konkrete data.

Denne workshop afdækker, hvad formålet og strategien med din rapportering skal være. Men vi går også ind og producerer rapportskabeloner, -layout og enkeltrapporter. Vi kommer altså hele vejen rundt om din rapportstruktur.

Skal du have rapportering på et strategisk, taktisk eller operationelt niveau?

Det vigtigste for os, er at forstå dine behov. Vi finder sammen ud af, hvilke behov dine rapporter skal opfylde.

Vi tænker din organisation ud fra tre overordnede niveauer, som vi operationaliserer jeres primære målsætning og behov efter. Herunder har vi samlet nogle eksempler på din organisations behovsafdækning.

  • Strategisk rapportering

Skal din rapportering være på ledelsesniveau, så de kan udvikle den overordnede strategi?

Skal du have KPIer til måling og top-down styring af din organisations interne udvikling?

  • Taktisk rapportering

Skal du løbende have real-time tracking af udvikling i brugeroplevelser og kundeloyalitet?

Vil du kunne følge effekten af gennemførte strategiske og operationelle indsatser?

Skal du have KPIer til måling og bottom-down styring af din organisations interne udvikling?

  • Operationel rapportering

Skal du have real-time opfølgning på kritiske kundeoplevelser og redning af detractors?

Skal du have real-time styring og påvirkning af kundeoplevelse og kundeloyalitet?

Skal du have dialogredskaber til afklaring, forklaring og kvalitativ feedback?

Definerer ud fra lokale behov

Få alle de bedste indsigter fra jeres rapporter i vores Unlock Insigt workshop

 

0 %
SPØRGER DERES KUNDER
0 %
HANDLER PÅ DERES FEEDBACK