Predictive Analytics

Find dine kunders tendenser – så du kan forbedre deres fremtidige kunderejser

Ønsker du at kunne skabe endnu flere gode kundeoplevelser i fremtiden? Predictive Analytics sammensætter traditionelle modeller med matematiske og computerskabte statistiske algoritmer og hjælper dig med at kunne forstå dine data og forbedre dine fremtidige kunderejser.

Predictive Analytics kombinerer dine indsamlede data med en matematisk og computerskabt forecast-model. De giver dig svar på, hvordan dine kunder har tendens til at handle, og det gør det muligt at sige, hvilke beslutninger de højst sandsynligt vil tage i fremtiden.

Predictive Analytics kan ikke forudsige fremtiden

Predictive Analytics er baseret på sandsynlighed og statistik – det er ikke en spåkone eller sandsigerske. Vi bruger statistiske regressionanalyser for at kunne skabe en statisk sandsynlighed. Det gør, at de forudsigelser, som bliver foretaget, altid stemmer overens med, hvad dine kunder rent faktisk har gjort. I den sidste ende afhænger det af, hvor godt du er rustet til at fortolke de data og dataudtræk, der bliver fremstillet. Vi ruster dig til det med et solidt, tæt samarbejde og sparring i nogle af vores workshops.

Kunderejsen er let at måle, den er sværere at forbedre

Predictive Analytics har sit udgangspunkt i kunderejsen og kundernes oplevelse af dit produkt eller service. Det kan også måles med NPS. NPS er dog let at udregne og beskrive, men den er sværere at forbedre. Du har f.eks. en masse NPS-data, som du gerne vil have omsat til gode og beskrivende Dashboards – med Predictive Analytics kommer du på forkant med dine data. Vi giver dig nemlig mulighed for at segmentere din NPS på baggrund af dine kunders feedback. Det er med til at sætte fokus på lige netop de touchpoints, som du skal forbedre i fremtiden. 

0 %
SPØRGER DERES KUNDER
0 %
HANDLER PÅ DERES FEEDBACK