CRM-rapportering

Få gjort dine surveys overskuelige med rapportering i Microsoft Dynamics CRM

Vil du gøre dine undersøgelser til en del af dit CRM-system, så dine medarbejdere kan se besvarelserne? CRM-rapportering gør det muligt at få vist i dashboards, hvem der har svaret, og hvad de har svaret.

CRM står for (Customer Relationship Management). Det hjælper dig med at styre dine forhold til dine kunder. Et forhold, vi især tager udgangspunkt i, er dine kunde- og medarbejdertilfredshed. Skaber du en stærk tilfredshed forøger du oftest loyaliteten. 

CRM-rapportering viser dig, hvor du har tilfredse eller mindre tilfredse medarbejdere og kunder. Det vises alt sammen gennem dashboards i Microsoft Dynamics CRM.

Dynamics CRM er som oftest integreret med din mail i Outlook og kan vise nye leads til f.eks. sælgere og ledere, hvilket gør det til et stærkt værktøj for mange dele af din organisation.

Få vist – hvem der svarer hvad – i dine surveys 

Du kan få vist, hvor mange der har svaret på din undersøgelse i CRM, så du hurtigt kan evaluere på, hvordan din undersøgelse klarede sig til de tidligere kundetilfredshedsundersøgelser. Samtidig kan du se hvem, der har responderet, og hvad de har svaret. Det giver dig viden om, hvilke sager du i fremtiden skal forbedre dig på, eller hvem du skal kontakte nu og her for at undgå, at kunden skriver dårligt om dig.

Derudover virker CRM også godt, som et oplæg til den næste dialog med kunden, så ved du hvad du skal snakke om med kunden. Det gør dine samtaler med kunder til en nær og vedkommende dialog, hvor kunden føler sig talt til – fremfor at blive talt ned til.

0 %
SPØRGER DERES KUNDER
0 %
HANDLER PÅ DERES FEEDBACK