Cases

 

Datalytics VoC måling er implementeret i hele organisationen og på tværs af lande, og er en fundamental del af vores kundeopfølgning. Den leverer uvurderlig viden om vores kunder og kundeloyalitet til både management og den enkelte sælger.

Jacques Christiansen
Senior Business Developer
Atea A/S

 

 

DBU har løftet deres kursuskvalitet med en operationel kursusevaluering. Et håndbygget dashboard har givet deres instruktører værktøjerne til at løfte deres kompetenceniveau. Derfor kan DBU nu løfte tilfredsheden overalt i landet fra centralt hold.

 

 

Kundetilfredshedsløsningen hos SAS Cargo har givet deres Account Managere en uvurderlig viden i hverdagen. SAS Cargo har fundet indsatsområderne på det operationelle niveau og deres segmenterede crosstab analyse afslører indsatsområderne i deres forskellige strategiske segmenter.

Et mangeårigt samarbejde mellem Datalytic og SAS Cargo har løftet deres kundetilfredshed mærkbart.

 

 

 

Datalytic’s Voice of the Customer løsning er allerede nu en uundværlig del af vores løbende opfølgning. Vi indsamler hver dag ny viden fra vores kunder, som vi bruger i arbejdet med at forbedre vores kundeloyalitet.

Henrik Lippert
Marketingchef
Lind & Risør A/S

 

 

Datalytic har for 2. gang gennemført vores APV, og har igen hjulpet os godt igennem processen. Vi har modtaget fremragende rapportering, som vi arbejder videre med i organisationen, for at blive endnu bedre til medarbejdertrivsel.

Vagn Petersen
Executive Assistant
NCB – Nordisk Copyright Bureau

 

logo

Datalytics markedsundersøgelse har givet os den vigtige viden, vi efterspurgte, og projektet er forløbet fejlfrit. Datalytics rådgivere har hjulpet os godt igennem processen og har gjort en stor forskel i projektet og dets endelige resultat.

Per Svendsen
Privatkundedirektør
Telepost

sparekassen_kronjylland

 

Datalytics rådgiverevaluering med viderestilling til Trustpilot, giver os den rette indsigt I kundernes oplevede service, tilfredshed og loyalitet. Vores VoC løsning er tilpasset til vores behov og giver os det værktøj, som kan gøre en forskel i vores arbejde med kundeloyalitet.

Tine Martlev Pallesen
Markeds- og kommunikationschef
Spar Kronjylland

 

Datalytics VoC løsning er integreret helt ind i vores systemer og giver os værdifuld viden om vores medlemmers tilfredshed og loyalitet. Datalytics rådgivning har gjort en stor forskel for den måde, vi arbejder med NPS og loyalitet på i dag.

Tina Lildal-Granås
Udviklingskonsulent
FOA

 

Efter en grundig gennemgang af forskellige udbydere på analysemarkedet, valgte vi analysesoftware med konsulentydelse og support fra Datalytic. Løsningen med Datalytic er samlet set den bedste. Datalytic’s løsning giver os mulighed for dialog med vores borgere, hvilket medfører forbedret beslutningsgrundlag hos de forskellige afdelinger i kommunen.

Camilla Andersen
Fuldmægtig
Ledelsesinformation, Statistik og Selvbetjening
KØBENHAVNS KOMMUNE

 

Datalytivcs workshop og træning var i særklasse og gav os det fornødne løft i vidensniveau for at forbedre vores fremadrettede HR analysearbejde.

Michael S. Andersen
HR Manager
Dan-Bunkering A/S