Kundeundersøgelser

Styrk kundernes loyalitet og øg jeres indtjening

Anmod om demo

Kundeundersøgelser

Voice of the Customer

Customer experience management

Customer Experience Management, Voice Of the Customer, kundetilfredshedsundersøgelser og løsninger – der er mange navne.

Datalytic arbejder med den enkelte kundetilfredshedsundersøgelse, udarbejder hele integrerede Customer Experience Management løsninger og strategi for din virksomhed, eller hjælper dig igennem en samlet feedback strategi for hele virksomheden, både for dine medarbejdere, kunder og andre data.

Det handler i høj grad om viden om den oplevelse, som I skaber, hver gang en kunde har kontakt til jer. Og dermed muligheden for at forbedre kundens oplevelse, når de interagere med jer. Formår I at forbedre oplevelsen, så øges loyaliteten blandt dine kunder. Og flere loyale kunder påvirker bundlinjen positivt.

Datalytic giver dig viden om dine kunder. Kontakt os på tel: 70701480, og hør om de forskellige dicipliner og muligheder.

Styrk kundernes loyalitet og øg jeres indtjening

Hos Datalytic rådgiver vi om og udfører flere forskellige typer kundeundersøgelser; strategiske målinger, procesmålinger, touchpoint målinger, markedsundersøgelser og relationsmålinger, som alle kan kombineres med NPS, og vi udvikler hele VoC og Customer Experience Management strategier og løsninger til den enkelte organisation.

Når I gennemfører kundeundersøgelser skabes der fundament, for at kunne arbejde systematisk, resultatorienteret og målrettet med at styrke Jeres kunders tilfredshed og loyalitet og øge virksomhedens indtjening.

En kundeundersøgelse kan blandt andet afdække kundernes vurdering af produktsortiment, kvalitet af serviceydelser og serviceniveau samt hvilke elementer der er vitale for relationen til jeres virksomhed.

Uvurderlig viden, som er nyttig når fremtidige beslutninger skal træffe, hvad enten det angår fokus på at styrke salg, tiltrække eller fastholde kunder, målrette marketing eller andet.

Resultaterne af kundeundersøgelser, kan bidrage til svar på, hvordan I skal planlægge og prioritere indsatser, for at nå Jeres mål, og beslutningerne kan træffes på baggrund af konkret viden, i stedet for fornemmelser og forventninger.

Hos Datalytic vejleder og rådgiver vi dig omkring rammerne, formen og målene for en kundeundersøgelse sådan, at I kan opnå det optimale udbytte af undersøgelsen.

Kundeundersøgelsens reelle værdi kommer først til syne, når resultaterne omsættes til konkrete indsatser, og medarbejderne får mulighed for at skabe forandringer, når de møder kunderne i hverdagen. Derfor tilbyder vi løsninger og værktøjer, som for eksempel alarmfunktioner og live dashboards, der understøtter jeres processer og sikrer at I opnår jeres KPI’er.

Kontakt os på tel: 70701480 for at få en dialog om den løsning, der passer lige netop til jeres virksomhed og den situation, som I befinder jer i.
  • FOA – VoM

    I arbejdet med at være i toppen blandt Danmarks bedste a-kasser, har FOA gennem flere år samarbejdet med Datalytic om medlemsundersøgelser,…

  • Atea – VoC

    Datalytics VoC solution er implementeret hos Atea og benyttes i hele organisationen og på tværs af lande, og er en fundamental…

  • Sparekassen Kronjylland – VoC

    Datalytic’s VoC (voice of the customer) løsning er integreret med Sparekassen Kronjyllands kundesystemer, som derved automatiserer hele processen og minimerer manuelle rutiner…

  • Københavns Kommune – rådgivning og support

    Københavns Kommune udfører alle typer undersøgelser med rådgivning og support fra Datalytic, blandt andet borgerundersøgelser, tilfredshedsundersøgelser og ledermålinger. Efter en…

  • Lind & Risør A/S – VoC

    Datalytic’s Voice of the Customer løsning er allerede nu en uundværlig del af Lind & Risør’s løbende opfølgning. VoC løsningen er…

  • Aleris Hamlet – VoP

    Datalytic’s VoP (voice of the patient) løsning er integreret med Aleris Hamlets patientsystemer, som derved automatiserer hele processen og minimere manuelle…

  • Det Faglige Hus – VoM

    DFH (Den Faglige Hus) vægter medlemstilfredshed og loyalitet meget højt, og derfor har DFH gennem mange år samarbejdet med Datalytic…