FOA – VoM

I arbejdet med at være i toppen blandt Danmarks bedste a-kasser, har FOA gennem flere år samarbejdet med Datalytic om medlemsundersøgelser, for løbende at måle tilfredshed og loyalitet. Datalytic har udviklet en handlingsorienteret løsning, hvor FOA i et dashboard kan følge medlemmernes loyalitet og  tilfredshed med a-kassens forskellige servicetilbud bl.a. vejledning og CV-samtaler.

Datalytic’s VoM (voice of the member) løsning er integreret helt ind vFOA’s medlemssystemer, og derved automatiseres hele processen og det minimere manuelle rutiner i forbindelse med medlemsundersøgelser. Der sendes invitation ud automatisk efter mødets afholdelse med mulighed for at se resultater løbende og live i dashboard. Og FOA kan se resultaterne fordelt på de enkelte a-kasse afdelinger og medarbejdere, så FOA løbende kan igangsætte lokale initiativer for at løfte tilfredshed og loyalitet

Datalytic’s rådgivning har gjort en stor forskel for den måde, FOA arbejder med NPS og loyalitet på i dag.

Kontakt Datalytic for at høre mere om typen af løsning: 70701480

0000