Atea – VoC

Datalytics VoC solution er implementeret hos Atea og benyttes i hele organisationen og på tværs af lande, og er en fundamental del af Ateas kundeopfølgning. Den leverer uvurderlig vide om Ateas kunder og kundeloyalitet til både management og den enkelte sælger.

I arbejdet med at styrke sin position som en kundefokuseret virksomhed, har Ates siden 2013 sammen Datalytic arbejdet målrettet med kundemålinger i et VoC (voice of the customer) setup, som Datalytic har udviklet for Atea.

Atea benytter målingerne til at prioritere virksomhedens kundevendte initiativer for at forbedre kundetilfredshed og kundeloyalitet. Datalytic har stået for hele processen med rådgivning og gennemførsel af internationale målinger og rapportering i 7 lande.

Datalytic har udviklet en handlingsorienteret rapportering tilpasset Ateas forretning i form af dashboard og CrossTab model, som gør det nemmere og mere overskueligt for Atea, at få det samlede overblik over Ateas kunders tilfredshed og loyalitet.

VoC løsningen fra Datalytic leverer uvurderlig viden om Ateas kunder på tværs af alle lande, og Atea er meget tilfredse med samarbejdet.

Kontakt Datalytic for at høre mere om typen af løsning: 70701480

0000